Aukro

Úvod

Pri surfovaní po internete som náhodne zistila, že sa tu nachádzajú rôzne zaujímavé možnosti zárobkov. Veľmi ma to zaujalo, a tak som ich začala jeden po druhom skúšať. Najprv som začala klikačkami a mailovkami, ale ide o také malé zárobky, že sa neoplatí tomu vôbec venovať.
Zaujímavejšie ako klikačky, alebo mailovky sú online prieskumy trhu, kde vyplňujete online dotazníky, zúčastňujete sa online diskusií a niekedy aj prieskumov trhu vo Vašom meste ak sa naskytne príležitosť raz za čas. Je to veľmi zaujímavé, nakoľko sa môžete dozvedieť aj nejaké novinky ohľadne produktov, prípadne niektoré produkty aj ochutnať ako čokoláda, pivo a pod. :-).
            Neskôr som začala skúšať obchodovanie na Forexe, kde som skúšala obchodnú platformu eToro. Základom obchodovania na forexe je technická analýza, teda sledovanie rastúcich, či klesajúcich trendov a pod. Takúto analýzu používajú aj makléri, ktorí sa takýmto obchodovaním živia.
            Veľmi zaujímavou formou zárobku sú aj affiliate programy, kde vlastne dostanete províziu z predaja produktov. Affiliate programy môžu byť zaujímavé hlavne pre vlastníkov webových stránok. Stačí si vybrať taký program, ktorý najviac súvisí s obsahom Vašej stránky a takto získate určité % z predaja.
            Veľmi zaujímavé pre vlastníkov webových stránok môžu byť autosurfy a manualsurfy, nakoľko sú schopné zvýšiť návštevnosť stránok a to vo veľmi krátkom čase, ľudia ich využívajú rôznym spôsobom. Používajú sa aj na uverejnenie svojich referenčných linkov, teda na získanie referalov.
            Ak radi píšete články na rôzne témy, tak si skúste založiť vlastný blog a zarábajte na spätných odkazoch a reklame, čím viac navštevovaných blogov budete mať tým viac zarobíte. Bližšie k téme v sekcii blogovanie, reklama. Tiež sa naučíte kde a ako si založiť blog či webovú stránku.
Mám tu aj tému budovania spätných odkazov, teda ako zvýšiť návštevnosť svojho blogu, či webovej stránky.
Na koniec mám uvedené výhodné nákupy v aukčných sieňach ako eBay a Aukro, v ktorých sa dá nielen výhodne nakupovať, ale aj predávať.
           Ak máte účet na facebooku, tak sa pripojte do mojej facebookovej skupiny Zárobku na internete a dozviete sa ešte viac (viď. odkaz nižšie).

Prajem pekné čítanie





Spätné odkazy zdarma - pre váš web " Výmena odkazov "